Contact opnemen met Camelot Adviesgroep
Wil je meer informatie over onze diensten of een afspraak maken op ons kantoor in Bussum? Neem dan contact op met Camelot Adviesgroep. Dit kan via onderstaand contact formulier of via:
035-2600371
info@camgro.nl
Contact opnemen
Noodnummers:
- Indien uw verzekeringen lopen via Risk Verzekeringen kunt u dit nummer bellen:
Risk Alarmcentrale +31 30 6344050 - Bij Pech onderweg belt u de ANWB Alarmcentrale
ANWB Alarmcentrale +31 88 2692888 - Heeft u problemen op reis op medisch gebied of moet u gerepatrieerd worden. Bel dan met Eurocros
Eurocross Assistance +31 71 3641333
Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een klacht over onze dienstverlening hebben en wij komen er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.
Ons aansluitnummer daar is 300.003456.
Taak en doelstelling KiFiD
Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is bedoeld om u, als consument, een loket te bieden voor de beslechting van (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners en voor informatie over financiële zaken. U kunt hierbij denken aan de productgroepen beleggingen, verzekeringen, hypotheken, kredieten, overige bankproducten en gemengde producten. U kunt altijd naar de rechter gaan in geval van een conflict, maar de binnen Kifid werkzame Ombudsman en Geschillencommissie kunnen u een alternatief bieden. In een relatief kort tijdsbestek (procederen kost vaak jaren) wordt in overleg met de betrokken financiële dienstverlener getracht een oplossing te vinden of wordt geoordeeld over de kwestie. Kifid wordt gefinancierd door een gelijknamige stichting die is opgericht door de brancheorganisaties. Deze hebben overigens geen enkele invloed op, of bevoegdheid ten aanzien van de wijze waarop een zaak wordt behandeld.
Bovendien is de onafhankelijkheid van de Ombudsman en de Geschillencommissie gewaarborgd door hun reglementen en de wijze van hun benoeming.