Direct contact? Bel: 035 260 03 71

Home > Contact

Contact opnemen met Camelot Adviesgroep

Wil je meer informatie over onze diensten of een afspraak maken op ons kantoor in Bussum? Neem dan contact op met Camelot Adviesgroep.

Contact opnemen

 

Noodnummers:

  • Indien uw verzekeringen lopen via Risk Verzekeringen kunt u dit nummer bellen:
    Risk Alarmcentrale +31 30 6344050
  • Bij Pech onderweg belt u de ANWB Alarmcentrale
    ANWB Alarmcentrale +31 88 2692888
  • Heeft u problemen op reis op medisch gebied of moet u gerepatrieerd worden. Bel dan met Eurocros
    Eurocross Assistance +31 71 3641333

Direct een schade melden

 


 

Klantenservice

Hieronder treft u de brochures en formulieren aan die u kunt downloaden van onze website.

Dienstverlening

 

Waarborgfonds

 

Schadeformulieren

Waardemeters

 

Overige

Klachteninstituut Financiële DienstverleningWij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een klacht over onze dienstverlening hebben en wij komen er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Ons aansluitnummer daar is 300.003456.

Taak en doelstelling KiFiD

Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is bedoeld om u, als consument, een loket te bieden voor de beslechting van (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners en voor informatie over financiële zaken. U kunt hierbij denken aan de productgroepen beleggingen, verzekeringenhypothekenkredieten, overige bankproducten en gemengde producten. U kunt altijd naar de rechter gaan in geval van een conflict, maar de binnen Kifid werkzame Ombudsman en Geschillencommissie kunnen u een alternatief bieden. In een relatief kort tijdsbestek (procederen kost vaak jaren) wordt in overleg met de betrokken financiële dienstverlener getracht een oplossing te vinden of wordt geoordeeld over de kwestie. Kifid wordt gefinancierd door een gelijknamige stichting die is opgericht door de brancheorganisaties. Deze hebben overigens geen enkele invloed op, of bevoegdheid ten aanzien van de wijze waarop een zaak wordt behandeld.

Bovendien is de onafhankelijkheid van de Ombudsman en de Geschillencommissie gewaarborgd door hun reglementen en de wijze van hun benoeming.

Privacyverklaring

Waarom Camelot?
  • Jarenlange ervaring & opgebouwde kennis
  • Tijd & aandacht voor iedereen in zijn situatie
  • All-in-one tarief hypotheken
  • Préadvies hypotheken
  • Uniek stappenplan