Vragen? Wij horen graag van u!

Wees dus geen vreemde en gebruik onderstaand contactformulier of onze gegevens hiernaast om contact met ons op te nemen.


Camelot Adviesgroep

Huizerweg 25a

1401 GG Bussum

035 2600371
info@camgro.nl
AFM:12006289
Bank:NL20RABO0303389990

U kunt ons ook vinden op social media:

Schade melden

Met behulp van onderstaand formulier kunt u een schade aan ons melden. U ontvangt van ons een e-mail met een bevestiging van uw melding.

Los van deze melding dient u bij een autoschade ons ook altijd een ingevuld en door u ondertekend Europees schadeformulier toe te zenden.

  • Schade

  • Gegevens schade

  • Accepted file types: txt, pdf, doc, docx, jpg, png, pdf.

Klantenservice

Hieronder treft u de brochures en formulieren aan die u kunt downloaden van onze website.

Kifid

 

Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een klacht over onze dienstverlening hebben en wij komen er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

 

Ons aansluitnummer daar is 300.003456.

 

Taak en doelstelling KiFiD

 

Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is bedoeld om u, als consument, een loket te bieden voor de beslechting van (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners en voor informatie over financiële zaken. U kunt hierbij denken aan de productgroepen beleggingen, verzekeringen, hypotheken, kredieten, overige bankproducten en gemengde producten. U kunt altijd naar de rechter gaan in geval van een conflict, maar de binnen Kifid werkzame Ombudsman en Geschillencommissie kunnen u een alternatief bieden. In een relatief kort tijdsbestek (procederen kost vaak jaren) wordt in overleg met de betrokken financiële dienstverlener getracht een oplossing te vinden of wordt geoordeeld over de kwestie. Kifid wordt gefinancierd door een gelijknamige stichting die is opgericht door de brancheorganisaties. Deze hebben overigens geen enkele invloed op, of bevoegdheid ten aanzien van de wijze waarop een zaak wordt behandeld.

 

Bovendien is de onafhankelijkheid van de Ombudsman en de Geschillencommissie gewaarborgd door hun reglementen en de wijze van hun benoeming.