Direct contact? Bel: 035 260 03 71

Home > Verzekeren > Verzekeren Zakelijk > Reconstructieverzekering

Reconstructiekostenverzekering | ABN AMRO VerzekeringenReconstructieverzekering

Administratie is niet alleen van belang voor een goed overzicht van de financiële situatie. De belastingdienst kan deze gegevens namelijk ook opvragen. Het zou vreselijk zijn als deze verloren gaat met alle nadelige gevolgen van dien. Niet alleen uw klantinformatie, maar ook projectadministraties en financiële gegevens zoals openstaande facturen bent u kwijt. Op zo’n moment is het prettig om terug te kunnen vallen op uw reconstructiekostenverzekering.

Als u niet over een actuele back up beschikt, kunnen de bedragen die u moet betalen om al uw gegevens te achterhalen fors oplopen. De reconstructiekosten verzekering vergoedt alle kosten die u moet maken om na een calamiteit uw administratieve bedrijfsgegevens te herstellen.

Reconstructiekosten verzekering

Niet alleen uw papieren administratie is verzekerd met de reconstructiekostenverzekering. De software die u gebruikt voor uw administratieve processen, de feitelijke computerbestanden en gegevens die op andere dragers zoals dvd’s staan, vallen ook onder de dekking.

Neem contact met ons op voor meer informatie. Wij kunnen u dan van goed geïnformeerd advies voorzien voor de reconstructieverzekering die het beste past bij uw administratievormgeving.

Voordelen van de reconstructiekostenverzekering

  • Dekking van de reconstructiekosten van uw bedrijfsadministratie.
  • Software is meeverzekerd.
  • Digitale informatiedragers zijn verzekerd.
  • Persoonlijk advies voor de beste verzekering.
  • Scherpe premie en uitstekende voorwaarden.

Wat mag u van ons verwachten?

  • We helpen u bij schade altijd zo snel mogelijk.
  • We beoordelen de schade altijd zo goed mogelijk.
  • Als het nodig is, dan schakelen we een expert in.
  • We handelen de schade zorgvuldig af.
  • We informeren u over veranderingen. Denk aan wijzigingen in de premie en voorwaarden of veranderingen in de dekking.

Wat zijn uw verplichtingen?

  • Meld schade zo snel mogelijk.
  • Geef ons altijd de juiste informatie.
  • Verandert er iets in uw gegevens? Geef dat dan altijd zo snel mogelijk aan ons door. Denk aan de wijziging van bedrijfsactiviteiten of een significante piek of daling in de omzet, verhuizing, een ander rekeningnummer etcetera.
  • Betaal op tijd de premie.
  • Probeer schade te voorkomen.

Offerte aanvragen  Direct contact

Andere bezoekers bekeken ook

Waarom Camelot?
  • Jarenlange ervaring & opgebouwde kennis
  • Tijd & aandacht voor iedereen in zijn situatie
  • All-in-one tarief hypotheken
  • PrĂ©advies hypotheken
  • Uniek stappenplan